theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, mina favoriter

Wendela Permalink0
Älskar älskar en bra serie och kan bli helt fast. Tänkte tipsa om några av mina favoriter. Ett tips är att skaffa netflix där alla serier finns, de är underbart.
 
Life unexpected
Den här serien hittade jag på netflix och jag är fast. Serien handlar om en tjej som bott i fosterfamiljer hela sitt liv tills hon en dag stöter på sina riktigt föräldrar. De handlar om hur deras relation återskapas och de vanliga problemenen en tonåring har. Underbar serie!! 
 
 
Gossip girl
Den här serien tror jag många har sätt och om ni inte har de måste ni bara se den nu. De här är min favvo serie all time. Jag vill leva i deras värld. För er som på något konstigt sätt har missat vad serien handlar om så är de om ett gäng rika ungdomar som växer upp i NY. Sätt serien två gånger så om ni har missat den måste ni se den nu.
 
 
 
90210
Även den här serien handlar om ett gäng ungdomar liknar gossip girl fast lite annorulnda då de utspelar sig i beverly hills. Även den här är grym, ni borde se den.
 
Till top