theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Frågestund del två

Q/A Permalink2
Lägger ni ner bloggen för att ni inte är så bra vänner längre eller är det på grund av något annat?
Absolut inte! Vi är fortfarande lika bra vänner, vi umgicks otroligt mycket ett tag för att vi båda var ganska spontana i vårat planerande. Nu har vi mycket grejer på gång, men vi ses ofta även om vi inte skriver om de varje gång. Vi slutar för att vi känner att vi inte kan nå så mycket längre med den här bloggen.
 
Åhhh vad synd! Men skulle ni kunna säga eran top 3 i favoritväskor?
Wendela: Mina favvoriter som jag har är mina två från marcjacobs och min andra från dkny, sedan min från LV också. Men om jag fick drömma så skulle de vara en LV, en balenciaga och goyard i typ oranget. Åh!
Rebecca: LÄTT en svart Balenciaga i skinn elller mocka med silvriga eller guldiga studs! Sen kanske en LV speedy i rutigt mörkbrunt och ljusbrunt och en tredje skulle kunna vara någon Marc Jacobs kanske men vet inte!
 
När ska ni åka till Spanien i sommar?
Vi åker i slutet av Juni i drygt två veckor, men Rebecca kommer den sista.
 
Hej ,hur mycket kostade ett par och fanns det i svart ? Snälla svara. Tack o Kram ❤️ #Läggintenerbloggen
Hej, fick flera frågor om de här och skorna såldes för 500 kronor den här dagen för de var typ 40 år på stadium. Men de tog slut typ direkt, tror de fanns gula,ljusblåa, svarta och röda från början.
 
Vart kommer skinnjackan ifrån? skitsnygg!
Tack!! "märket" är Jofama by k´Kenza och finns bland annat på Shestore i PK-huset!
 
Var kommer jeansen ifrån? sjukt snyggaa
H&M, fick låna dom av en kompis men tack!!
 
Har ni fått datorer i er skola eller kommer ni få det sen? Superbra blogg!!
Ja de har vi! Taaaack ♥

Är det leopard Vans su har på dig?? Är det värt att köpa det eller ska man slå till på gråa istället??
Nej det är Converse i leopard! Vans med leopardmönster tycker jag är riktigt värt, speciellt de svarta! Gråa är också riktigt snyggt :))
 

 
#1 - - Ellen:

Hej!
Håller just nu en tävling i samarbete med To Die For Swimwear. Kolla in den: http://ellenmaattas.blogg.se/2014/march/tavling-vinn-bikini-fran-to-die-for-2.html

#2 - - alida norman:

hej såg att du är i spanien och tänke kolla med dig vart i spanine du hittade primeboots? har kollar och kollat men inte hittat dock bor jag i fuengirola men kan du mejla mig ditt svar på [email protected] då jag inte får upp om du skriver !

Till top