theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

de allra sista

Q/A Permalink0
Ni får Abslout inte sluta blogga, läser er blogg varje dag och ni ger mig hur mycket inspiration som helst. Ni är helt underbara och jag kan inte gå en dag utan att kolla er blogg minst 20 gånger. Ni inspirerar mig i både klädval och personlighet. Hur ska vi få veta hur du Wendela och À kommer att ha det i Barcelona. Snälla gör sluta inte blogga ni är två stora förebilder för mig.
Åh vad glada vi blir men vi känner att det är dags att sluta blogga här. Men ni kommer se båda gästinlägg och gästoutfits från Wendela på Rebeccas blogg (se ett inlägg ner) + självklart Rebeccas outfits och tankar osv. Hur Arman och Wendela har det i Barcelona kommer hon skriva om på Rebeccas blogg så kika in där så får du reda på det :) Tack så mycket igen <3
 
Får man följa er på Instagram? :)
Wendela: Ja ni hittar mig på @wendelanestius!
Rebecca: Jag accepterar helst bara de jag känner/är bekant med/vet vem det är men ibland gör jag undantag och då hittar ni mig på @rebeccajansin
 
 
 
Till top