theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, fredagen

Wendela & Rebecca Permalink1
Hejsan! Igår hade jag bara två lektioner och vi åt ute på lunchen för att fira Zimones arton års dag i efterskott och ge lite presenter och så. Sedan såg vi hockey på sista lektionen!! Efter skolan så mötte jag Arman på stan och så kollade vi runt ett tag innan vi åkte hem till honom. Vi var där ett tag och städade och fixade innan vi åkte till hans faster och var där ett tag. På kvällen gick vi ut och åt på en kött resturang jag, Arman och Samuel. Sedan mötte vi upp en annan kompis till dom innan jag och Arman åkte hem och sov. 
 
Idag klev jag upp med Arman vid tio för han skulle iväg på träning, vi tog en promenad i solen och åt frukost. Sedan gick jag hem och gjorde mig klar och mötte Rebecca. Vi har tagit lite bilder och är nu hemma hos honom, nu blir de lunch. 
 
 
 
#1 - - Ebba:

Vart hittade ni kenzo tröjorna? Vilken butik? :)

Till top