theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

This school week

Wendela & Rebecca Permalink1
Måndag - tandläkaren på förmiddagen, sedan skola. Efter skolan är de barnvakt som gäller!
Tisdag - Skola hela dagen, sedan för en gång skull så har inte jag och Arman någon träning, jobb eller annat planerat. Kan verka som om vi ses hela tiden och vi ses varje dag, men ibland blir de bara en snabbis. Så tisdagen är vår, vi får se vad vi göör. 
Onsdag - STUDIEDAG. Vilken lycka, mitt i veckan på den jobbigaste dagen. Men ska plugga och sova. Sedan förhoppningsvis hina med en fika med en kompis. Onsdagar är min favvo vardag.
Torsdag - Back to school, och efter blir de två timmar matte med min studybuddy.
Två gamla bilder från skolan! 
#1 - - Michaela :

Hej!
Jag har en liten fråga angående vad ni/du tycker om Östra Real och inriktningen (Sam Media) eftersom jag funderar på att söka dit iår.
Frågan är om man samarbetar mycket med dem andra inriktningarna? Alltså om man sammarbetar t.ex sam media /sam sam och natur?

Till top