theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, vårtecken

Wendela & Rebecca Permalink0
Dagarna flyger förbi och allt känns tusen gånger lättare med de här vädret. Skulle till skolan för sista lektionen idag efter en lång håltimme spenderad sovande hemma på soffan. Så började jag smsa med Rebecca hur underbar livet var just nu. Hur mycket roligt vi båda hade att se fram i mot, fylla arton, one direction konsert, sommarlov och idag bokades Spanien tillsammans. Kände sådan glädje i hela kroppen då jag satt på bussen med musik dunkande i hörlurarna, vår jackan på och solens strålar som lyste in i bussen. Total lycka. Tänk att vädret kan göra så så mycket. Efter skolan mötte jag A vi satt oss på non solo bar i solen, fortsatte sedan till ett fik i stan och mötte Armans kompisar. Sedan promonerade vi hemåt i vår solen och gjorde så så god middag!

Mitt A och mitt allt i solen
 
 
Till top