theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, uppdate

Wendela & Rebecca Permalink2
Lovet är här med över och i morgon 08.00 är de back till reality. Men kollade precis och de är mycket lov, studiedagar och sådant den här terminen så jag ska nog klara de. Att våran är på väg gör saken ännu lite lättare. Jag har bara njutit av de här lovat och verkligen inte gjort något speciellt. Dom sista dagarna har de blivit lite häng på stan, shopping, fikor och middagar! Idag tog jag och A en lång sovmorgon och åt brunch på ett fik, tog en supergod macka. Sedan sålde vi ett par jeans och tog en fika med Samuel. Vid åtta så gick vi ut och åt, Arman bjöd på middag på en super god resturang och sedan så gick vi hem till mig och såg en match. Nu ska jag försöka sova utan A här, har vant mig vid att ha han vid min sida hela lovet. Känns sååå konstigt. 
 
 
 
Två bilder från ikväll
 
#1 - - Anonym:

Vilken restaurang??:)

#2 - - anna:

var kommer halsduken ifrån tacksam för svar

Till top