theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, måndag

Wendela & Rebecca Permalink0
Måndag morgon var här igen. Har en ganska skön vecka framför mig utan några större läxor vilket känns otroligt skönt. Men att vakna till de här vädret i morse var ju inte kul. De var snö och slask överallt och de droppade från taken började dessutom morgonen genom att springa till bussen. Var i skolan och hade historia då vi kollade på några debatter vilket var ganska kul. Åkte sedan hem till A på håltimmen och åt lunch. När jag sedan skulle tillbaka till skolan haglade de. Helt sjukt! Hade som tur var ett paraply. Tilbaka till skolan för en sista lektion. Efter skolan mötte jag upp A igen, vi träffade Samuel och åkte ner på stan för dom skulle hämta ut några biljetter. Sedan så kollade vi runt lite. Innan jag och A åkte hem till honom, lagade middag och hade mysii! I morgon är jag ledig vilket är otroligt skönt, men ska iväg på ett mötte och plugga lite. Men annars är de lugnt ♥
 
 
 
 
Till top