theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, arton

Wendela & Rebecca Permalink2
 
ARTON ÅR JU
1. Väska från louis vuitton, är riktigt sugen på modellen ovan. Men måste fundera lite. 2. En klocka från marc jacobs i guld eller rose. 3. Jacka från busnell i beiget, eller någon annan ljus färg. 4. Moneeey, for barcelona.
 
Tiden går riktigt snabbt och de är inte långt kvar till min arton års dag, ungefär en och en halv månad nu. Har börjat fundera på vad jag ska önksa mig. Jag ska till barcelona i mitten av maj så pengar dit önskar jag mig, men ska försöka spara så mycket som möjligt själv. Så ovan är min önskelista, kommer aldrig få allting. Men en eller två grejer kanske. Sedan så blir de en hel del shopping i barcelona kanske köper en väska där. Sedan så blir de massor av vår klädes shopping i barcelona!! 
#1 - - sara:

vilket hotell blir det i barcelona?

#2 - - Johanna:

Ska du ta körkort?

Till top