theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

FRÅGESTUND DEL 1

Q/A Permalink1
Vart kommer dina vita flare jeans ifrån? och vart kan man om de inte finns längre hitta liknande. Tacksam för svar
De kommer från M.I.H. och är köpta på åhlens city. Men kolla på typ NK annars har säkert H&M eller Mango liknande!
 
Är det snobbigt på ekonomilinjerna på Östra? Tvekade ni nånsin om att vilja gå där och vad var det som fick er att välja Östra? Kommer ni att ha bloggen "öppen" sen eller kommer ni låsa den? Er blogg har varit superbra!!
Ingen av oss är så insatta i ekonomiklasserna men har inte uppfattat att dom är såå mycket snobbigare än andra. Vi båda kände direkt att Östra var det rätta. Rebecca tvekade lite dagarna innan men det slutade bra! Bloggen kommer vara öppen, kul att kunna titta tillbaka på, åh tack så mycket!!
 
Beskriv killarna i eran klass! Hur dom e och va ni tyker om dom:) Vill veta för ja har hört att sam linjerna på östra är mest tjejee? Men hur e killarna där? Typ wendela i din klass hur är dom.om du skulle kunna beskriva var o än
I Wendelas klass är det ungefär tio killar och i Rebeccas klass är det bara fem killar men det fungerar bra ändå även fast det är roligare när det är 50/50. Det är mycket tjejer ja men i samsam skulle vi säga att det är mer jämt fördelat. Killarna är i alla fall trevliga i båda klasserna men i Wendelas klass är det mer gemenskap mellan alla. Beskriva var och än takes tooo much time.
 
Hur många läsare har ni ungefär?
omkring 500 men det varierar
 
Har ni glidit ifrån varandra lite när du Wendela är så mycket med A??
Lite kanske, eller vi har ju varandra och finns alltid där om det behövs men vi ses inte alls lika mycket som förut men glidit ifrån kanske är att ta i.
 
 
Om ni inte hade valt Östra, vad hade ni valt då? Sämsta och bästa sakerna med Östra?
Rebecca: Jag hade Bromma eller Kärrtorp som andrahandsval om jag minns rätt, sam-media där också. Sämsta med Östra, vet inte riktigt, alla lärare är väl inte på topp men det finns väl knappt någon skola som har felfria lärare. Sen tycker jag det är lite synd att vår klass inte har så bra gemenskap men det kommer väl med tiden hoppas jag! Det bästa är väl att vi har ett grymt schema och jag trivs i min klass och tycker inte det är överdrivet mycket plugg så man slipper stressa ihjäl sig heela tiden.
Wendela: Jag har ingen aning, ville verkligen gå på östra så tror alla mina första val var på Östra om jag kommer ihåg rätt men olika linjer. Sedan var de nog norra som var andrahandsvalet! Några "bästa" grejer med östra är min klass, de flesta lärare och lektioner, allt som händer runt om och stämningen i skolan. De sämsta är nån lärare typ, har ingen aning annars. Love my schooooool ♥
 
Ska du ta körkort?
Ja men har inte börjat övningsköra än!
 
Hej Rebecca & Vendela. Jag och min kompis är jätte sugna på att börja på Norra eller Östra real när det är dags för oss att bestämma vilket gymnasium vi ska gå på. Kan inte ni skriva lite om skolan. Är lärarna bra, och hur är skolan i helhet? Är det mycket "pluggisar" haha eller hur är alla? Vi skulle bli jätte tacksamma för svar. Kram på er :)
Hej! Kolla i kategorin "gymnasieval" så har vi beskrivit ganska mycket om Östra! Vi båda är nöjda med skolan och skulle inte vilja gå någon annanstans. I sam-media skulle vi inte påstå att det är överdrivet mycket "pluggisar" men vet inte hur det är i dom andra klasserna/linjerna, kram.
 
Vilket hotell blir det i barcelona?
Vi har faktist inte bokat en, lite paniiik. Men vi ska fixa de i helgen har vi tänkt. Så kan berätta då!!
 
Vart kommer jackan ifrån? :)
Mango!
 
 
Är du bara med Arman? Va hände med typ nicole pch zimone?:)
Jag och Arman umgås otroligt mycket, men de betyder absolut inte att jag inte vill eller kan träffa mina vänner. Jag umgås fortfarande med Nicole och Zimone varje dag i skolan, även Lisa och Sara. Rebecca och jag hörs varje dag och vi försöker ses så ofta vi kan. Men hon har också många andra kompisar, och de har även dom andra tjejerna. Men vi ses så ofta vi kan, och jag är som sagt med tjejerna i skolan varje dag. 
 
Vad kostade jackan?
Cirka 500 kronor!
 
 Hej!Jag har en liten fråga angående vad ni/du tycker om Östra Real och inriktningen (Sam Media) eftersom jag funderar på att söka dit iår.Frågan är om man samarbetar mycket med dem andra inriktningarna? Alltså om man sammarbetar t.ex sam media /sam sam och natur?
Hej, vi båda gillar skolan och vår linje och ångrar inte våra val, kolla i kategorin "gymnasieval" för att hitta information! Vi samarbetar inte speciellt mycket med de andra linjerna, lite tråkigt kanske. Men när man har individuella val så kommer man blandas med dom beroende på vad alla valt!
 
 
#1 - - Wilma Axelsson:

Ni får Abslout inte sluta blogga, läser er blogg varje dag och ni ger mig hur mycket inspiration som helst. Ni är helt underbara och jag kan inte gå en dag utan att kolla er blogg minst 20 gånger. Ni inspirerar mig i både klädval och personlighet. Hur ska vi få veta hur du Wendela och À kommer att ha det i Barcelona. Snälla gör sluta inte blogga ni är två stora förebilder för mig.

Till top