theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

BEKÄNNELSER OM REBECCA

Wendela & Rebecca Permalink0
Rebeccas utgifter består mestadels av coca cola (absolut inte light fyfan hur jag kan dricka det, det smakar vatten tydligen) , och hon köper minst 3 i veckan i skolans cafeteria. Förra veckan kom hon till skolan som en vilsen och borttappad själ med huvudvärk för att hon inte hade druckit cola på en hel dag. Jobbig dag för alla inblandade.
 
Hon pratar nästan mer än mig. Ibland räcker det att mumla lite här och var och nicka och le så fortsätter hon i några minuter. Speciellt under lektioner kan hon tjattra på som bara den under genomgångar och tror att hon viskar tyst but I hate to break it to you men du gör faktiskt inte det. 

Svarta kläder är det som gäller, allt annat är lite överflödigt.

Hon har de konstigaste matvanorna någonsin. Korv och köttbullar går inte för sig (traumatiska upplevelser från förr i tiden), frukost går inte hem men donken funkar,speciellt pomfritten. Och chips. Chips framför godis, alla gånger,(nu framstår Rebecca som värsta svullot vilket hon inte är). 
 
Men främst av allt är hon världens mest omtänksammaste människa som gör mina dagar ljusare och får mig att skratta så himla lätt, har så lätt att glädjas åt andra och jag säger det inte tillräckligt ofta men du är världsbäst och jag tycker synd om alla som inte har dig i deras liv.
 
 
en ganska skev bild men jag gillaren.
 
/ Lina BBBBB
Till top