theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Wendela, sorrii

Wendela & Rebecca Permalink0
Dålig bloggning idag, sorri sorri. Började dagen med en lektion och sedan donken lunch. När vi satt på donken fick vi veta att vi hade stört lång håltimme. Så jag, Lisa och Nicole åkte ner på stan. Testade ett par svinsnygga jeans som jag troligen ska köpa i morgon. Sedan gick Lisa hem och jag och Nicole promenerade till Odenplan och träffade Arman. Sedan åkte vi tillbaka till skolan för en kort psykologi lektioner där jag fick tillbaka ett arbete jag fick C på, helt okej.. Satt kvar i skolan med Rebecca och fixade en grej innan jag gick och hämtade mina barnvaktsbarn. Mötte sedan upp Arman efter barnvaktningen och åkte hem till mig och åt middag med mina föräldrar. Mysig och ganska skön måndag, har en skön vecka framför mig med otroligt lite plugg. Känns underbart. 
 
Me and besti Lisa! 
 
 
 
Till top