theroow.blogg.se

Rebecca & Wendela

Rebecca - 15

Rebecca Permalink0
Jag lyssnar just nu på – Let her go
Kärleken är – till stor del underbar? typ
Jag gillar att – sova, vara onyttig, umgås <33
Jag kommer alltid  – vara kort
Sist jag grät var - idag till ett youtubeklipp
Min mobiltelefon är - älskvärd
När jag vaknar på morgonen – kollar jag mobilen och sedan bestämmer jag en maxtid jag får sova till
Innan jag går och lägger mig – tänker jag på personer jag gillar och ogillar
Jag vill verkligen – get a boyfriend och kunna äta hur mycket jag vill utan att bli tjock
Vad irriterar du dig på? - människor som inte kan argumentera och mina kläder
Vart reste du sist? - Marbella, Spanien
Ler du ofta? - jag vet inte, mittemellan, när jag har en bra dag så ja
Gillar du skolan? - tycker skolan är rolig och är inte så otaggad på skolan men de oklara läxorna is driving me crazy
Värsta ämne? - historia
Favoritämne? - funderat flera gånger men kommer inte fram till något men kanske media nästa år haha
 
Tog listan av Nicole
Till top